Autoryzacja

UWAGA !!! Dla poczty wychodzącej SMTP należy ustawic port 465 i włączyć szyfrowanie SSL

Autoryzacja SMTP

Mozilla Thunderbird

Po uruchomieniu programu, klikamy na nazwie konta w lewej kolumnie prawym przyciskiem myszy i wybieramy "Ustawienia...".
Następnie w lewej kolumnie (na dole) wybieramy opcję "Poczta wychodząca"

Wybieramy istniejące konto pocztowe dla którego chcemy dokonać zmiany i klikamy "Edytuj":

W sekcji Zabezpieczenie i uwierzytelnienie
"Bezpieczeństwo polączeń": wybieramy "SSL/TLS",
"Metoda uwierzytelniania": wybieramy "Zwykłe hasło"
Zatwierdź przyciskiem "OK".

MS Outlook Express i Outlook 2000


Po uruchomieniu programu, z górnego menu należy wybrać pozycję "Narzędzia" oraz po rozwinięciu menu pozycję "Konta". Po wykonaniu powyższych operacji pojawi się okno jak na obrazku poniżej:

Wybieramy istniejące konto pocztowe i dla niego klikamy przycisk "Właściwości" Po pojawieniu się nowego okna, wybieramy zakładkę "Serwery", w górnej części. Pojawi się okno jak na obrazku poniżej:

Na powyższym oknie należy zaznaczyć opcję "Serwer wymaga uwierzytelnienia"
w sekcji zatytułowanej "Serwer poczty wychodzącej". Całość operacji należy
zatwierdzić przyciśnięciem przycisków "OK" lub "Zastosuj" na każdym z otwartych okien. z otwartych okien.

The Bat

Po uruchomieniu programu TheBat! należy w oknie zawierającym listę kont obsługiwanych przez program wybrać odpowiednie konto. Następnie należy z menu wybrać "Konto" i po rozwinięciu dostępnych opcji menu, należy wybrać pozycję "Właściwości". Powyższe opracje można skrócić za pomocą skrótu klawiszowego "Shift+Ctrl+P". Pojawi się okno jak na obrazku poniżej. W jego lewej części znajduje lista grup opcji - z niej należy wybrać opcję serwery.

W sekcji "Wysyłka poczty" należy przycisnąć przycisk "Autoryzacja". Pojawi się okno jak poniżej i na nim należy zaznaczyć opcję "Sprawdzaj autoryzację dla SMTP (wg RFC 2554)" a poniżej należy zaznaczyć "użyj ustawień jak fla pobierania poczty".

Całość wykonanych operacji potwierdzamy przyciskami "OK" znajdujących się na dole każdego z otwartych okien.


W razie problemów skontaktuj się z administratorem systemu admin@os.pl